,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. május 26., hétfő

~ ANANÁSZOS - KRÉMSAJTOS CSIRKE ~




Indítsuk a hetet ezzel a könnyed , csirkés étellel. 
A mascarpone lágy, selymes ízt kölcsönöz az ételnek, ettől lesz még finomabb, ráadásul nagyon gyorsan is elkészül. Köretként kuszkuszt készítettem hozzá, mert nagyon szeretem, de rizzsel, bulgurral és akár tésztával is finom lehet.

» HOZZÁVALÓK «
- fél kg csirkemell
- 1 doboz ananászkonzerv
- 25 dkg mascarpone
- 1 ek szárnyas fűszersó
- petrezselyem
- tarkabors
- olívaolaj

- A húst kockázzuk fel, és forgassuk össze a fűszersóval, majd a felhevített olajon pirítsuk puhára.
- Az ananászt csöpögtessük le és vágjuk kockára, ha frisset vagy ha, szeleteltet vásároltunk.
- Adjuk a húshoz és pirítsuk vele pár percig, majd keverjük hozzá a krémsajtot is.
- Hígítsuk ananászlével és főzzük még pár percig.
- Végül tekerjünk rá tarkaborsot, szórjuk meg petrezselyemmel és sózzuk ha szükséges.







3 megjegyzés:

  1. Ez aztán nagyon guszta! Mentem is a receptet és tutira elkészítem a közeljövőben! :)

    VálaszTörlés
  2. A mascarpone helyett nem lehet massal kiegesziteni?Mi nem szeretjuk a mascarponet de engem nagyon vonz ez a recept:P

    VálaszTörlés
  3. Tünde ! - akkor használj csak sima tömlős sajtot

    VálaszTörlés