,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2013. június 11., kedd

FAKANÁL HELYETT GIPSZ !! - BLOGSZÜNET



 Kedves Olvasóim, Követőim és Blogtársaim !
Bizonyára sokan észrevettétek, hogy nincs mozgás a blogon, sőt még egy jó pár hétig nem is lesz.
Ennek az a magyarázata, hogy sajnálatos módon balesetet szenvedtem, aminek a következménye két hét kórházi kezelés : -  kéztöréssel, műtéttel és egyéb zúzódásokkal. Szerencsére már jobban vagyok, de sok időbe telik majd a rehabilitáció.
Akik szívesen olvastak és követtek, azokat nagy szeretettel várom továbbra is :)
Remélem, minél hamarabb lesz a felépülés és kipihenten, erőre kapva, finomabbnál - finomabb ételeket és sütiket tudok majd megmutatni.

Juditka Konyhája





19 megjegyzés:

  1. Juditka!
    Jobbulást kívánok Neked! Én már régóta tudtam, hogy baleseted volt, a verseny kapcsán... Nagyon sajnállak, remélem, most már jobban vagy! Pihenj sokat gyűjtsd az erődet és a recepteket a közeljövőre... :o)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon sajnálom! Mielőbbi felépülést kívánok, pihenj sokat, hogy utána újult erővel tudd hozni a finomabbnál finomabb recepteket!

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulj meg gyorsan! Már hiányoltalak, mert szeretem olvasni a blogodat, pedig nem is vagyok nagy szakács! Vigyázz magadra, és térj vissza minél előbb!

    VálaszTörlés
  4. Mielőbbi jobbulást kívánok Neked! Pihenj minél többet! :)

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi gyors gyógyulást kívánok, én valami olyasmire gondoltam, hogy nyaralni, pihenni mentél. Remélem hamarosan lekerül rólad az a fránya gipsz és jössz hamarosan.

    VálaszTörlés
  6. Judit! Sajnálom nagyon a történteket! Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! Türelmetlenül várom a visszatérésedet! Addig is "koplalunk"! :))

    VálaszTörlés
  7. Gyógyulj meg hamar és gyere vissza elkápráztatni minket a csodálatos ételeiddel-fotóiddal

    VálaszTörlés
  8. Jobbulást kívánok és hogy gyorsan gyógyulj meg! :) Várunk vissza nagyon! :)

    VálaszTörlés
  9. Sajnálom nagyon ami veled történt! Azt hittem Olaszországban vagy apánál.Gyógyulj meg mihamarabb!!!

    VálaszTörlés
  10. Várunk vissza! Gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  11. Sajnálom, remélem gyorsan és fájdalommentes felépülsz majd és visszatérsz a blogra:)

    VálaszTörlés
  12. Azt gondoltam, nyaralni vagytok. Sajnálom, hogy baleset ért. Mielőbbi gyógyulást, felépülést kívánok és persze hogy megvárunk! ;-)

    VálaszTörlés
  13. Javulást, gyógyulást kívánok Neked és mielőbbi felépülést:) Egyrészt, hogy a kezdődő nyarat ne gipszben töltsd, pláne ne kórházban, másrészt pedig nagyon hiányoznak a receptjeid! Térj vissza minél hamarabb és főzz nekünk!:))

    VálaszTörlés
  14. Nagyon gyors gyógyulást kívánok!!

    VálaszTörlés
  15. Minél előbbi gyógyulást kívánok!!! Pihenj sokat, most a gyógyulás a fontos, mi itt leszünk és kivárjuk a remek receptjeidet.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon gyors felépülést kívánok! Aztán sok finom receptet kérünk!! <3

    VálaszTörlés
  17. Nagyon gyors gyógyulást kívánok Judit! Most ez a legfontosabb, mással ne foglalkozz! Megvárunk! Puszi!

    VálaszTörlés
  18. Mielőbbi gyógyulást és felépülést kívánok Neked, és kitartást!!

    VálaszTörlés