,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2012. szeptember 8., szombat

BABGULYÁS


Hétvégére egy kiadós és laktatós levest készítettem, sok - sok hússal és zöldséggel. A család egyik kedvence, pláne ha van benne kevés vörösbor is, ami még szaftosabbá teszi az ételt. Készült már bográcsban is, füstölt hússal is ,de most csak a tűzhelyen rotyogott.



HOZZÁVALÓK

Sokféle zöldség, 1- 1 kg sertésapróhús és marhalábszár, 1 tubus gulyáskrém, só, bors, őrölt kömény, pirospaprika, 2dl jó minőségű bikavér, 2 konzerv vörösbab, burgonya, 1 kis fej fokhagyma

A húsokat felkockázzuk, egy nagy fej hagymát kevés sertészsíron üvegesre pirítunk, hozzáadjuk a megmosott húst , megszórjuk pirospaprikával, felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje és félpuhára főzzük. Ezután hozzáadjuk a felaprított zöldségeket, a zúzott fokhagymát. Ízesítjük.

Majd felöntjük 2 dl vörösborral, ekkor beletesszük a kockára vágott burgonyát és készre főzzük.
Forrón tálaljuk !





 .




2 megjegyzés:

  1. Judit!
    Már akartam írni ,hogy milyen érdekes jó párszor egy témára hangolódtunk.Szinte kitalálod olykor, hogy mit akarok készíteni. Most is, mert én is babocskát főztem, csak valamikor fáziskiesésbe vagyok, és másnap teszem fel az az nap készültet.
    Nagyon tetszenek az ételeid.
    Gasztro-lelki társnak fogadlak:) Jó?

    VálaszTörlés
  2. Hát ezzel a kis tálkával, meg is ennék most!Csak úgy kinálja magát:))

    VálaszTörlés