,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2014. május 20., kedd

~ KARALÁBÉS TÉSZTA ~




Íze, szinte a káposztás tésztáéval azonos, talán még finomabb - szerintem. 
A karalábéról hogy mit érdemes tudni ? - ide kattintva olvashattok. A tészta pedig, tojás nélküli, durum búzából készült, gyermelyi vita pasta.
Mindenképp készítsétek el, ezt a nagyon egyszerű ételt, hiszen tele van vitalitással.

» HOZZÁVALÓK «
- 3 - 4 zsenge karalábé
- 25 dkg durum fodros kockatészta
- só, tarka, vagy fehér bors

- A karalábét vékonyan hántsuk meg, majd reszeljük durvára, egy - két levelet pedig vágjunk apróra.
- Kevés olajon, só és bors hozzáadásával dinszteljük - pirítsuk meg a zöldséget, a levelével együtt.
- A tésztát kifőzés után, szűrjük le, majd forgassuk össze a pirított karalábéval.
- Tálaláskor ízlés szerint borsozzuk.


7 megjegyzés:

  1. Érdekes. Még nem ettem ilyet. Mivel a karalábét szeretem, csak finom lehet.

    VálaszTörlés
  2. Érdekesen hangzik, ha olyan, mint a káposztás tészta, akkor biztos szeretném! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a lányom is azt hitte, hogy káposztás tésztát készítettem, így őt is meglepte amikor megkóstolta.

      Törlés
  3. Nagyon jó! Én tavaly amikor rengeteg karalábém volt, galuskával készítettem és kitűnő volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Galuskával is finom lehet, majd azzal is elkészítem :)

      Törlés
  4. A káposztás tésztát nagyon szeretjük, főleg a gyerekek. Ki fogom próbálni ezt a karalábés tésztát, kíváncsi vagyok, hogy fog ízleni a családnak! :)

    VálaszTörlés