,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2013. április 7., vasárnap

SPENÓTOS CSIBE, ŐZGERINCBEN



Már nagyon sok blogon találkoztam ezzel a csirke - pulykamell készítésének ötletes variációjával. Nálam is készült már, de akkor spenót nélkül és muffinformában . Recept itt : Nagyon szép friss spenótot vettem, de mivel nálunk igazából csak én szeretem, gondoltam belecsempészem a roládba. A családom tagjai szinte észre sem vették és jóízűen fogyasztották. Köretként magamnak vajon párolt fokhagymás spenótot, a többieknek pedig bulgurt készítettem mellé.


HOZZÁVALÓK
- 40  dkg csirkemell
- kb 20 dkg friss spenót
- kb 15 szelet baconszalonna
Szószhoz
- 1 kis pohár tejföl
- 2 db tojás
- 2 ek liszt
- 15 dkg reszelt sajt
- só, bors, ételízesítőpor

- Az őzgerincformát béleljük ki a szalonnával, úgy, hogy túllógó részekkel majd betudjuk takarni a masszát.
- A húst vágjuk kisebb kockákra, a spenótot pedig aprítsuk fel.
- A szószhoz keverjük össze a hozzávalókat, majd forgassuk bele a csirkemellet és a spenótot.
- A masszát öntsük a formába, takarjuk be a szalonnával. 
- Előmelegített 160 fokos sütőben süssük ropogósra ( kb 1 óra )

- Ha maradna a masszából, töltsük muffinformába és úgy süssük meg .






1 megjegyzés:

  1. Jó ötlet volt spenótot csempészni bele, biztosan így is nagyon fincsi! :)

    VálaszTörlés