,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2013. augusztus 6., kedd

RIZSES HÚSGOMBÓC , PARADICSOMOS KÁPOSZTÁVAL




 Paradicsomos káposzta  jó sok köménnyel és házi paradicsomlével készítve. Feltétként jöhetnek a különféle sülthúsok, vagdaltak, stb. , és mellesleg önmagában is nagyon finom, könnyű nyári étel, de jöhet bármikor és bármennyi. Igaz sokan nem szeretik -  talán a káposzta puffasztó-  vagy a paradicsom savas hatása miatt, vagy egyszerűen nem jön be ez az ízvilág, pedig nagyon finom és gyorsan el is készíthető.
Ma feltétként rizses húsgolyókat készítettem mellé.

RIZSES HÚSGOMBÓC
 - fél kg darált sertéshús
- 1 tasak gyorsrizs
- 1 fej vöröshagyma
- pár gerezd fokhagyma
- 1 tojás
- só, bors, ételízesítő
- őrölt koriander
- aprított petrezselyem

- A gyorsrizst, a dobozon leírtak szerint enyhén sós vízben megfőzzük, kihűtjük és a többi hozzávalóval jól elkeverjük. 
- Hagyjuk pihenni legalább 1 órán át.
- Egy teflonserpenyőben kevés olajat hevítünk és kisütjük a húsgolyókat.




Jó Étvágyat !









2 megjegyzés:

  1. Olyan étvágygerjesztő, hogy éhes lettem máris...

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem, nekem jöhet minden mennyiségben. Én a káposzta első főzővizét mindig leöntöm, akkor nem puffaszt. Nagyon szép a tálalás, szerintem még az is elcsábulna tőle, aki amúgy nincs barátságban vele.

    VálaszTörlés