,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2012. augusztus 7., kedd

MASALA BUNDÁS CSIRKECOMB




  Sokat hallottam már a masala nevű fűszerkeverékről ill. szószról, amely az indai konyha népszerű főzőkelléke. Az egyik üzletlánc polcán találtam rá a szószra, s gondoltam összehozok belőle valamit. Igaz az elkészítésen változtattam egy kicsit. Egyébként miben már koriander van, az már eleve finom lehet és nem csalódtam, a szósz egy nagyon ízletes és  pikáns ízhatást kölcsönzött a csirkecomboknak.

HOZZÁVALÓK
4 db egész csirkecomb
2 db tojás 
liszt
sovány tej
olaj, só
1/2 üveg masala szósz
1 citrom leve

ELKÉSZÍTÉS
   A csirkecombokat ketté vágjuk, bőrét lehúzzuk és egy nagyobb tálba tesszük, a citromléhez hozzáadunk 1/2 ek sót, elkeverjük és bedörzsöljük vele  a húsokat. Fóliával letakarjuk és hűtőbe tesszük. Érdemes előző este elkészíteni, hogy minél porhanyósabb legyen és jól átjárja a citrom.
  A tojásokat felverjük, hozzáadjuk a szószt, a lisztet és egy laza galuska tésztához hasonló masszát keverünk, ha sűrű lenne kevés tejjel hígítsuk. Majd beleforgatjuk a combokat és bő forró olajban megsütjük.  



Rizzsel, friss kenyérrel vagy zöldségekkel kínáljuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése